هتل های 3 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل فرهاد مشهد

هتل فرهاد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) با كادري مجرب و آموزش ديده و شامل واحدهاي اقامتي مجهز به امكانات و استاندارهاي نوين از هر جهت رفاه و آسايش ميهمانان گرامي هتل های مشهد را تامين مي نمايد. 

اين هتل با ارائه امكانات عالي و رعايت اصول مشتري مداري افتخار دارد ميزبان زائرين هتل های مشهد و مسافرين مشهد الرضا باشد. هتل فرهاد در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) قرار دارد و در ۵ طبقه و داراي ۲۴ واحد طراحی شده که شامل آپارتمانهای ۲ خوابه، ۱ خوابه و سوئیتهای زیبا می باشد.

امکانات هتل فرهاد مشهد:لابی،نمازخانه،رستوران،صندوق امانات ،تاکسی سرویس،آسانسور ،صبحانه و… میباشد. مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات آرامی را سپری کنند.


هتل فرهاد مشهد

 

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد. ساختمان هتل سیمرغ مشهد دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان هتل های مشهد سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است.هتل سیمرغ مشهد دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد. مسافران میتوانند با اقامت در هتل های مشهد بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند.

آدرس هتل سیمرغ مشهد : مشهد، میدان 17 شهریور، نبش تقاطع صدر، هتل سیمرغ

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل فرهاد مشهد

 

هتل سیمرغ مشهد

تور مشهد نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: